mandag den 23. maj 2011

Aput.....sne.....


Kære Sila.

Jeg elsker sne....om vinteren. Jeg elsker snefnug....om vinteren......jeg elsker at fjeldtoppene bliver dækket af sne.......om vinteren.......jeg elsker at gå på sne....om vinteren....
Noget af det bedste at vågne op til er faktisk de dage hvor sneen for første gang, den efterår, er faldet på toppene af fjeldene! Og vandpyttene knaser når man træder på dem, og den friske kølige luft man indånder.....Dejligt dejligt!
Men når man vågner op sidst i maj, OG at der er faldet ny sne.......så er man faktisk lidt træt af at se sneen. Nu trænger jeg til noget varme, fuglesang, grønt græs og mælkebøtter!

Så kære Sila, lad solen komme frem og smelte alt sneen. Lad den varme jorden så vintertæppet kan skiftes ud med sommertæppet.

På forhånd tak, ArnanguaK

2 kommentarer:

  1. Apeqqittajuuginnarmat kiisa takorluulereerpara juullisiussalluta aputeqanngitsumi... Tassami silannguaruna immaqa suli ukiuusoralugu apummik piniinnarujoortoq, uffali uagut aasarsioriileriivilluta :D

    SvarSlet
  2. Sidumuli <3 Nuummiit Muli:) Maqaasisaavutit. Katiffissiornissinni pilluangaaritsi, neriuppunga nuannisartutit. Aput eqqartornagu immaqa anitsissamaartorsuaq eqqartuliivissavat ugguuna? :P Knuuuus <3

    SvarSlet