torsdag den 4. juni 2009

2 dage efter...

...yaaay, vi vandt :o) Jeg mener, det parti jeg stemte på vandt stort, jeg glæder mig til at se forandringer. Jeg sad og smilte hele aftenen mens skærmen viste tallene for resultaterne af stemmerne, og smilet blev større og større.

Hmm...jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få begyndt, men jeg har tænkt på så mange ting, jeg godt kunne tænke mig at skrive om. Jeg kunne jo starte med at skrive en liste over de emner.

Aanaa
Søster
træning
arbejdet
rejser
båden
vores hjem
mad
bror
en søster mere
rollen som mor
rollen som kone
glæde
sang
omgangskreds
dyr og børn
følelser
livet
far
sooq qallunaatut allaannartunga?
Kalaaliussuseq?
Afhængighed...
osv. osv.

Lad dette være en huskeliste jeg kan kigge tilbage på hvis jeg bliver helt tom for emner...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar