lørdag den 20. juni 2009

Syg .... eller....? Part 2

Ok, kan se at jeg lige skal passe på med hvad jeg skriver. Vågnede imorges og min yngste søn, Kunuk har fået feber. Han var lidt sløj og havde ikke så stor appetit. Efter middagsluren var han MEGET sløj, og havde overhovedet ingen kræfter. Ikke engang til at kigge på mig, han bare lå og klynkede. Jeg tog tp. på ham 39,5. Mor her blev bekymret. Var alene hjemme, bor som sagt lige ved siden af sygehuset. Skulle jeg virkelig løbe over til sygehuset med ham? Stak fingeren i jorden. Vente lidt. Sad med ham på skødet i en tre kvarters tid før han egentlig gerne ville noget. Han drak lidt og fik lidt brød, og begyndte at reagere på mine henvendelser.
Jeg tænker jo, jeg prøver at sætte mig i andres sted. Hvis ikke jeg havde prøvet det før havde jeg jo nok været for usikker til ikke at gå til lægen med drengen. Så jeg trækker nok lidt i land med noget af det jeg skrev i det forrige blog...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar