tirsdag den 2. juni 2009

Dejlig dag

Har en god fornemmelse i maven. Var inde og stemme lige så snart valgstedet åbnede kl. 9 0 0 dut imorges, før jeg tog på arbejde. Jeg gik derfra meget glad, følte at jeg allerede der havde gjort en forskel. Jeg glæder mig SÅ meget til at se valgsresultatet senere i aften.

Min yngste søn, Kunuk er blevet mediestar. Han var med til at lave udstilling i Taseralik (kulturhuset), hvor han havde kreeret et fint maleri. I forbindelse med ferniseringen af udstillingen (hvor jeg i øvrigt på vegne af forældregruppen lavede en åbningstale - gosh, hvor var jeg nervøs, men det gik fint...)tog Ali billede af min søn. Hun havde brugt billedet i en pressemeddelelse. Så fin han er på Sermitsiaq's hjemmeside. Anaana er så stolt af ham.

Ali er i øvrigt min gode veninde, der ellers hedder Arnajaraq. Hun arbejder som souschef i Taseralik, og sørgede for at udstillingen kom op at stå.

Tanker om mine blogs: Tænker at jeg løbende vil fortælle lidt om mine tanker, mit liv og de relationer jeg har med andre og mine oplevelser med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar